Мени
Предмети
Анкета
Претрага
Вести
НОВИ САЈТ НАШЕ ШКОЛЕ НАЛАЗИ СЕ НА ЛИНКУ
12. April 2024 09:32НА НОВИ САЈТ НАШЕ ШКОЛЕ МОЖЕТЕ УЋИ ПУТЕМ ЛИНКА
http://www.jgmilenko.mojaskola.orgУПИС ПРВАКА У ШКОЛСКУ 2024/2025. ГОДИНУ
22. Mart 2024 13:40УПИС ПРВАКА У ОШ „ЈОВАН ГРЧИЋ МИЛЕНКО“ БЕОЧИН
ЗА ШКОЛСКУ 2024/2025. ГОДИНУ
ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ
Поштовани родитељи,
Обавештавамо вас да ће се упис деце у први разред основне школе, за школску 2024/2025. годину обављати у периоду од 1. априла до 31. маја 2024. године.
У први разред уписују се деца рођена од 1.3.2017. године до 28.2.2018. године.
За превремени упис у школу могу се пријавити деца рођена од 1.3. до 1.9.2018. године. Провера спремности ове деце за полазак у школу вршиће се у јуну 2024. године.
Проверу спремности обавља психолог, односно педагог школе.
Упис у први разред за школску 2024/2025. годину обављаће се електронским путем преко Портала еУправа – Апликација за електронско заказивање термина за упис
и тестирање детета у основној школи. Молимо родитеље да упис врше ћириличним писмом ради добијања ЈОБ бројева за будуће прваке.
Истог дана, који одаберете за упис, педагог / психолог ће обавити тестирање првака.
Термин за упис и тестирање можете заказати и у школи код педагога / психолога или путем контакт телефона (од 8,00-12,00 часова):
Боснић Нада, педагог- 063 755 17 90,
Ненадов Миња, психолог- 065 880 36 51,
Михајловић Љиљана, психолог – 066 952 04 49.
Родитељи приликом уписа од докумената доносе потврду од лекара за дете, јединствени матични број за дете (ЈМБГ) и своју личну карту.
ПЕДАГОШКО ПСИХОЛОШКА СЛУЖБА
Банери
Календар
Администрација
РЕЧ ПСИХОЛОГА
Датум: 07. April 2020 19:26 Категорија: Новости
РЕЧ ПСИХОЛОГА
ДА СЕ ПОДСЕТИМО
(за учитеље / наставнике)
Учење се односи на усвајање знања и информација,вештина,способности и навика.Усвајање школског градива захтева време, мотивацију и упорност. Учење у школи одвија се уз интеракцију између наставника и ученика и одељења у целини. Већина ученика време проведено ван школе и непохађање наставе доживљава као распуст. А кад је распуст, нема ништа да се учи! С обзиром да је уведен нови облик наставе - настава на даљину, учитељима и наставницима дата је могућност комуникације са ученицима путем порука, активирања е- учионице,праћењем часова на РТС-у. С обзиром да се сви сусрећемо са новом ситуацијом и новим облицима поучавања, ево неколико ПРЕПОРУКА:
- потребно је одабрати један, евентуално два облика рада у свом одељењу. Увођење више облика рада (пр.пратите часове на РТС,послаћу вам задатаке у "групу"), доводи до забуне и додатног оптерећења ученика и родитеља;
- родитељ не може да " преузме" улогу наставника, да обрађује наставне јединице без обзира што проводи знатно више времена са дететом;
- пожељно би било да учитељ/наставник након часа на РТС, у складу са презентованом наставном јединицом зада домаћи задатак са детаљним упутством за израду ( од 1-3 задатка);
- за домаћи рад могу се дати и задаци типа:преписати, прочитати, нацртати, вежбати, илустровати...
ради обнављања већ наученог и одржавања континуитета у раду;
- поједини ученици раде по индивидуалним образовним плановима ИОП у1 и ИОПу2, којима треба задавати задатке у складу са планираним исходима;
- поједини ученици живе у нестимулативној породичној средини, са родитељима ниског образовног статуса, и немају приступ савременим начинима комуникације;
- да би поучавање било успешно неопходна је повратна информација на релацији ученик - наставник, која има мотивациону и корективну улогу ;
- пожељно је да се учитељ/наставник повремено обрати ученику поруком или позивом са питањем: Како си ? Шта радиш? ради одржавања личног контакта и контакта са школом.Ово би било од посебног значаја деци млађег школског узраста.
Школски психолог,
Михајловић Љиљана